Nog 2 dagen. - Reisverslag uit Vught, Nederland van Claartje Stolk - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen. - Reisverslag uit Vught, Nederland van Claartje Stolk - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen.

Blijf op de hoogte en volg Claartje

05 September 2012 | Nederland, Vught

Morgen is mijn laatste dag in Nederland. Eerst drong het nog niet echt helemaal tot me door, maar sinds ik maandag de informatie over mijn gastgezin heb gekregen krijg ik er steeds meer zin in om te gaan. Het helpt natuurlijk ook mee dat mam het weekend meegaat.
Morgen ga ik inpakken (iedereen vraagt de hele tijd of ik al heb ingepakt, maar als ik op vakantie ga dan heb ik altijd 10 minuten nodig, dus ik zal nu wel ook niet zo lang nodig hebben). KIk heb wel een van de leukste afscheids-avonden gehad vandaag. Al mijn vrienden waren er, en ik heb echt in tijden niet zo gelachen. Was echt heel fijn. Verheug me bijna op kerst, ook al moet ik nog naar Spanje toe, en wie weet wat voor mensen ik daar zal ontmoeten.
Morgen heb ik nog 1 laatste afscheids diner samen met Emiel en Marianne bij Il Duca en datvzal vastben zeker ook leuk worden.
Ben nu echt heel benieuwd hoe he zal zijn in Malaga. Het gastgezin stijgt boven mijn verwachtingen uit (op papier dan. Heb ze nog niet ontmoet). De gastheer en mevrouw zijn beide van mijn moeders leeftijd dus wel van deze tijd. Ze hebben een tuin en wifi, dus ik hoef niet naar school te gaan om te kunnen skypen bijvoorbeeld. Ze jennem kinderen, maar die zijn het huis al uit. En wat het fijnst is, is de plek van het hus. Nog geen 3 minuten lopen en als im de straat uitloop ben ik bij het strand en de bushalte is bijna tegenover ons, dus dan kan ik binnen een kwartier in het centrum zijn.
Nu dus nog zoveel mogelijk genieten en dan is het bijna zover. Ben heeeeel benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claartje

Na een half jaar Spaans leren een hele tijd weer stil gezeten. Maar nu is de reiskoorts weer aangeslagen en leidt het avontuur mij naar hartje Londen.

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7589

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 02 Februari 2016

Stage in Londen

07 September 2012 - 23 Februari 2013

Taalreis in Malaga, Spanje

Landen bezocht: