Cold feet. - Reisverslag uit Vught, Nederland van Claartje Stolk - WaarBenJij.nu Cold feet. - Reisverslag uit Vught, Nederland van Claartje Stolk - WaarBenJij.nu

Cold feet.

Blijf op de hoogte en volg Claartje

17 Augustus 2012 | Nederland, Vught

Vandaag is het nog precies 3 weken voordat ik naar Malaga vertrek. Ik ben echt super zenuwachtig. Vooral omdat ik nog geen verdere details heb over de reis. We krijgen dit (zeiden ze) minstens een week voor vertrek. Bof ik even -,-
Elke dag komt de reis dichterbij en ik word steeds zenuwachtiger. Wat moet ik meenemen? Wat moet ik nog regelen? We hebben het thuis al over het laatste weekend (klinkt wel heel dramatisch).
Vroeger zei ik altijd: "Ik kan niet wachten totdat ik het huis uit mag" en nu ben ik daar niet meer zo zeker van.
Maar ook al lijkt het alsof ik niet wil gaan, ik kan niet wachten. Het is een groot mysterie hoe het daar is en bij wie ik terecht kom, maar ik ga er gewon het beste van maken.
Ik hoop wel dat ik daar mee mag helpen met koken en dat ik snel aan het ritme wen. Ze ontbijten daar namelijk zoet (ik heb gelezen dat ze zelfs churros als ontbijt eten), lunchen tussen 14.00 en 16.00 en dan is het avondeten op zijn vroegst om 21.30!! Meestal wil ik dan al lang in mijn bed liggen!
Maar ik ga gewoon nog genieten van mijn laatste 3 weken en dan ga ik een heel nieuw leven tegemoet! Het wordt moeilijk, ik zal heimwee krijgen, en waarschijnlijk een paar kilo's aankomen maar dat zal het waard zijn!

  • 10 September 2012 - 22:52

    Pa:

    you must have warm feet by now.kus pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claartje

Na een half jaar Spaans leren een hele tijd weer stil gezeten. Maar nu is de reiskoorts weer aangeslagen en leidt het avontuur mij naar hartje Londen.

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7585

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 02 Februari 2016

Stage in Londen

07 September 2012 - 23 Februari 2013

Taalreis in Malaga, Spanje

Landen bezocht: